Хугацаа: 40 мин
Ээлжит хичээлийн
төлөвлөлт
Сэдэв: Усны бохирдол
Заах анги: 6-
р анги А, Б, В бүлэг
Зорилго:Усны бохирдлын талаар ойлголттой болох
Зорилт:
·
Усны
бохирдлын тухай
·
Гадаргын усны талаар
·
Усны цэврийн ангилал
·
Ус бохирдуулагч эх үүсвэрүүд гэх мэт
ухагдахуунуудын талаар судлана.
Хичээлийн арга зүй: Тайлбарлан таниулах, үзүүлэн таниулах, тэмдэглэгээ хийлгэх,
зөв бурууг ялган тунгаах, харилцан ярилцах арга, мэдлэг бүтээлгэх г.м
Хэрэглэгдэхүүн: Ээлжит хичээлийн төлөвлөлт, компьютер, шохой, самбар, проектор, (LCD) үзүүлэн, сурах бичиг
Хичээлийн явц:
Д/д
|
Хичээл зохион
байгуулалт
40 минут
|
Багшийн үйл ажиллагаа
|
Сурагчийн үйл
ажиллагаа
|
1
|
Анги зохион байгуулалт
|
-
Хичээлийн бэлтгэл хангах
-
Сурагчидтай мэндлэх
-
Ирц авах
-
2 баг болгож хуваана.
|
·
Багштай мэндлэх
·
Хичээлийн бэлтгэл хангах
|
2
|
Сэдэл төрүүлэх ба сэргээн санах
|
Бодит асуудал
дээр ярилцана.
Асуулт1:
Ус гэж юу вэ?
Ус нь устөрөгчийн
хоёр атом, хүчилтөрөгчийн нэг атомоос тогтсон химийн нэгдэл бөгөөд химийн
томъёо нь Н2О гэж илэрхийлэгддэг.
Асуулт 2:
Далайн ус, крантын усыг хэрэглэж болох уу?
|
Суралцагчид чөлөөтэй санаа бодлоо солилцож
багштайгаа ярилцана.
С1:Ус газрын
гадаргаар дамжин урсахдаа хөрсөн дэхь олон төрлийн эрдэс, бодис механик
хольцыг өөртөө уусгадаг. Шууд хэрэглэж болохгүй.
|
3
|
Шинэ мэдлэг олгох
|
Та нарын бодлоор ус яагаад бохирддог вэ?
Багш сурагчдад усны талаарх үндсэн ойлголтыг Presentation-ээр үзүүлнэ.
|
·
Суралцагчид багшийн асуусан
асуултанд хариулна.
С1: Бидний ямар нэгэн хаясан
хог хаягдлаас болж ус бохирддог.
С2:..........................................
Сурагчид үзүүлэнгээс
хэрэгтэй зүйлүүдийг дэвтэрт тэмдэглэж авна.
|
4
|
Шинэ мэдлэгээ бататгах
|
Мэдлэгийг
бататгаж сурагчдад усны шинж чанар
болон усыг бохирдуулагч эх үүсвэрүүдийн тухай дэлгэрэнгүй тайлбарлаж өгнө.
|
Сурагчид багшийн бэлдсэн үзүүлэнд анхаарлаа хандуулж
хэрэгтэй зүйлүүдийг дэвтэрт тэмдэглэж авна.
|
5
|
Үнэлгээ дүгнэлт
|
Багш сурагчдаас өнөөдрийн
хичээлээс юу ойлгосныг асууж, хамтдаа
ярилцана. Үнэлгээний хуудас тарааж өгнө.
|
Сурагчид багшийн
асуусан асуултанд хариулна.
Өнөөдрийн хичээлээс шинээр юу ойлгосноо хамтран
ярилцана.
Үнэлгээний хуудсаа бөглөнө.
|
6
|
Гэрийн даалгавар
|
Ус яагаад бохирддог
талаар зохион бичлэг бичиж ирээрэй.
|
Сурагчид даалгавраа тэмдэглэж авна.
|
Хичээлийн
тухай өөрийн үнэлгээ, ололт, цаашид анхаарах зүйлс:…………………………………………………………………………………………….....
………………………………………………………………………………………………………………................................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………....
Хөтөлбөр
боловсруулсан: Т.Лаззат, Т.Сүнжидмаа
Үнэлгээний хуудас
Өнөөдрийн хичээлийг би ойлгосонгүй |
Өнөөдрийн
хичээлийг би дунд зэрэг л
Ойлголоо
|
Өнөөдрийн
хичээлийг би сайн ойлгосон
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment